روال کاری فروشگاه

فروش و ارسال سفارشات

  كليه سفارشاتي که در روز های شنبه تا چهارشنبه ، قبل از ساعت 5 بعد از ظهر ثبت شوند ، صبح روز بعد ارسال میگردند.

 كليه سفارشاتي كه در روزهاي پنچ شنبه و جمعه ثبت ميشوند ، صبح روز شنبه ارسال خواهند شد

 از زمان تحويل بسته ها به مامور پست ، 2 الی 4 روز کاری زمان لازم است تا بسته پستي به دست شما برسد . در برخی موارد و با توجه به نحوه فعالیت منطقه پستی شما ممکن است بسته با تاخیر بیشتری به دست شما برسد
همچنین در بهترین حالت ، ممکن است بسته های با مقصد تهران یک روزه به دست مشتری برسد !

 لطفا براي سفارش محصولات از آدرس هاي دقيق همراه با كد پستي 10 رقمي ( در صورت موجود بودن ) استفاده كنيد

 لطفا با ساير اعضاي خانواده يا محل كار خود هماهنگ كنيد تا در صوردت عدم حضور شما بسته را تحويل گرفته و هزينه آن را بپردازند - در غير اين صورت بسته برگشت خواهد خورد .

 در صورتي كه در دريافت سفارش خود با تاخير غير معقولي مواجه شديد حتما با ما تماس بگيريد و از ثبت مجددا سفارش خود جددا خودداري كنيد !
 

کیفیت کالا و خدمات پس از فروش

 كليه محصولات قبل از ارسال تست شده و پس از تاييد نهايي براي خريداران ارسال شده وبا توجه به بسته بندي ضد ضربه ، امكان صدمه ديدن سفارش شما وجود ندارد

 كليه محصولات سايت داراي بسته بندي و پك مخصوص ميباشند

 کلیه محصولات این فروشگاه دارای خدمات پشتیبانی میباشد . در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکلی موضوع را ازطریق تلفن پشتیبانی مطرح کنید

روش های پرداخت /

 كليه سفارشات در روش خرید" تحویل در محل " همراه با فاكتور ارايه ميشوند و خريدار بايد مبلغ نهايي فاكتور ( كه شامل هزينه محصولات + هزينه پست ) ميباشد را مطابق فاکتور به مامور پست بپردازد

 کلیه کالاهایی که در سایت دارای لینک سفارش هستند ، قابل خرید بوده  و اعتبار قیمت آنها ، تا زمان تغییر آن قیمتها در سایت می باشد.
 

روند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه

 با توجه به ماهیت اکثر محصولات ارایه شده که بصورت نرم افزار و محصولات آموزشی میباشد ، امکان بازگرداندن محصولات وجود ندارد . البته در صورتی که محصول خریداری شده دارای نقص فنی باشد بصورت رایگان تعویض خواهد شد همچنین در صورتی که کالای تحویل گرفته شده توسط مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد و این اشتباه از طرف فروشگاه بوده باشد ، این موضوع بدون هزینه برای مشتری قابل پیگیری و حل شدن خواهد بود ( در موارد مشابه لطفا با بخش پشتیبانی تماس بگیرید )